Facultatea de Jurnalism

Pre-suasiune - O metodă revoluționară de a influența și de a convinge

Editura Publica ne oferă cea mai recentă carte a lui Robert Cialdini, profesor emerit de psihologie și marketing la Universitatea de Stat din Arizona și președinte și CEO al INFLUENCE AT WORK, o companie internațională care furnizează idei și cursuri de pregătire în domeniul psihologiei influenței.

Ce diferențiază persuadatorii obișnuiți de cei care se bucură de succes? Utilizând aceeași combinație de cercetări științifice riguroase și accesibilitate care a făcut din cartea sa, Influence, un bestseller emblematic, Robert Cialdini arată modul în care cei mai buni comunicatori profită de „momentele privilegiate ale schimbării”, în care publicul devine receptiv la un mesaj înainte să-l cunoască. Persuasiunea optimă se obține printr-o pre-suasiune optimă. Pentru a schimba spiritele, pre-suadatorii inteligenți schimbă, mai întâi, „stările de spirit”.

(sursa: www.publica.ro. Pentru mai multe detalii, click aici)

http://www.publica.ro/robert-cialdini-pre-suasiune.html