Facultatea de Jurnalism

Vrei un job în copywriting? Campania #juniorcopywriter îți plătește cursurile

Tinerii care vor să înceapă o carieră în copywriting se pot înscrie în campania #juniorcopywriter, lansată de agenția de training Creative Business Management.

În cadrul campaniei, participanții trebuie să trimită la adresa cursuri[@]cbmanagement.ro un text de 1500 de semne cu tema "Ce cred eu ca se va schimba în copywriting în următorii 5 ani" şi pot câştiga un loc la cursul de "Iniţiere în copywriting şi content writing" susţinut de fondatorul RomanianCopywriter.ro, Cătălin Ionaşcu.

Selecția eseurilor va fi făcută de trainerul Cătălin Ionaşcu şi echipa de copywriting a agenţiei, iar textul câștigător va fi publicat pe site-ul agenției și pe site-urile partenere. Perioada de derulare a campaniei este 3 martie – 3 aprilie 2017.

"Obiectivul campaniei este să aflăm care sunt părerile tinerilor despre modul în care industria de copywriting ar trebui să se schimbe pentru a ține pasul cu dinamica și mentalitățiile unei noi generații de consumatori. Textele de copywriting trebuie adaptate unui public nou, cu un attention span de maxim 8 secunde în online. Nu există o limită de vârstă pentru participarea la concurs, pentru că oricine poate fi numit #juniorcopywriter, indiferent de vârsta la care decide să se implice în acest domeniu", a declarat Beatrice Pandea (coordonator de training în cadrul Creative Business Management).

Cursul de Inițiere în copywriting şi content writing este organizat de Creative Business Mangement de 2 ani și a ajuns la cea de-a 18-a ediție. Dintre cei aproximativ 160 de absolvenți ai cursului, peste 60% au sub 30 de ani, fapt care dovedește că cele mai multe inițiative de a intra în acest domeniu aparțin tinerilor.

(sursa: http://www.iqads.ro)